Technical Services

Når man lejer en trailer hos PNO, kan man regne med at få fullservice. Hos PNO er vi med dig hele vejen, fra indgåelsen af aftalen til afslutningen af den. Vores service er indrettet til at styrke kundens aktiviteter. Vores kundesupport er enkel og smidig. Når man ringer til os, taler man altid med en fysisk person med teknisk kompetence. Vi står til rådighed 24 timer i døgnet.

PNO har et fullservicetilbud, fordi vi har samlet alt det, der er nødvendigt, ét sted for at optimere og forenkle det hele for lejeren, både økonomisk og tidsmæssigt. I stedet for at skulle skifte dæk hos en leverandør, besigtige hos en anden leverandør og til sidst få udført rengøring hos en tredje leverandør findes alt det, man har behov for, hos PNO. I Sverige finder man vores værksteder i Helsingborg, Malmø og Jönköping og i Finland har vi et eget værksted i Sippo udenfor Helsinki. Alle vores værksteder står i løbet af lejeperioden til rådighed for kunden mht. service, vedligeholdelse og skadeshåndtering. Vores hotline er åben døgnet rundt.

I en lejeaftale med PNO indgår:

  •     Service 2 gange årligt
  •     Besigtigelse 1 gang årligt
  •     Reparation ved slitage

Vi sørger for service på alt udstyr hos veludvalgte værksteder i Europa mhp. service og vedligeholdelse.